piątek, 3 czerwca 2011

Coś się dzieje...

No i jak tu zacząć pierwszy wpis? Krótkie przedstawienie postaci. Mam na imię Konrad, lat 20, wykształcenie gastronomiczne, aktualnie poszukujący pracy. Moją pasją od dobrych 7 lat są gry bitewne wszelkiej maści. Zaczynałem od Lord of the Rings, interesowałem się trochę Warhammerem Fantasy Battle, Warhammerem 40k (czysto teoretycznie), jednak żaden z tych systemów nie zatrzymał mnie na długo. Później odkryłem genialny system jakim jest Warmachine & Hordes i właśnie w niego gram do dzisiaj. Lubię malować modele i ponoć wychodzi mi to całkiem nieźle. Jeśli się coś trafi, to maluję za pieniądze, chociaż mój styl trzeba zaakceptować, bo nie jest to malowanie kolorowo-pastelowe. O wiele bardziej wolę barwy mroczne i bardziej realistyczne co widać np. na tym modelu:



Zdjęcie jest co prawda nieco kijowe, ale daje pewne wyobrażenie (lepszych się nie ma co spodziewać).

Poza figureczkami, lubię przeczytać dobrą książkę, czy obejrzeć film, czasem dać się wciągnąć w dobry serial a i kuchnia nie jest mi straszna :)

Bloga założyłem głównie ze względów motywacyjnych, bo sporo modeli do mojej armii Khadoru świeci sreberkiem, a i inne projekty się na pewno znajdą. Po głowie chodzi mi pewien związany z armią mojego przyjaciela Kata, ale o tym napiszę jak już się zdecyduję na ten szalony pomysł wcielić w życie :)

A na razie- pozdrawiam! lunatyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz